Keresés ebben a blogban

2010. november 14., vasárnap

Chucky eladó /elkelt/

Elkelt!!!
Áresés, az idő rövidsége és a helyhiány miatt, áron alul elvihető!
Hely hiányában és a túl nagy hím:nőstény arány miatt úgy döntöttem, hogy megválok Chucky-tól, a pofás orange-flame hím ciliatusomtól.




Anno már eladó listára került és egy tag el is vitte őt tőlem, de rossz bartel lett belőle. Az illetőnél az állat az első órában eldobta a farkát a stressz miatt, pedig a tudomására lett adva, hogy pár napig ne érintkezzen vele, hadd szokja az új helyét. Ez nem így történt...Mivel elmondása szerint Ő nem tud mit kezdeni egy "ilyen" állattal "kénytelen" voltam visszavenni őt, talán az állatnak jobb is ez így.


A farokvesztés ellenére egészséges példány. Az ciliatusok egészségi állapotát szerencsére nem befolyásolja a farok hiánya, mindenféle gond nélkül élnek tovább.
Étvágya veretlen, a cili tápot is és a tücsiket is elfogadja.

Ár: 9000 Ft
Új Ár: 7000Ft
Ezúttal remélhetőleg jó helyre kerül.

Csere értékegyeztetéssel érdekel a következők valamelyikére:
R. brevicaudatus
Teratolepis fasciata
Stenodactylus sthenodactylus

Érd:
hetyu.beatz@gmail.com
/20 578-9677

Pár kép róla:

Még növendékként, alig pár grammosan








2 megjegyzés:

  1. Azért a manuszt aki így elbánt vele egy kicsit megcsapdosnám! :) Egyébként gyönyörű állat! Én is most döntöttem el, hogy szerzek egy tenyészpárt! :)

    VálaszTörlés
  2. Én sem voltam boldog elhiheted!
    Örülök az elhatározásnak, amit megvannak remélem láthatunk majd képeket róluk!

    VálaszTörlés